Moj seznam spletnih dnevnikov

torek, 14. junij 2011

Izziv Modro kot poletje

No, pa sem uspela danes celo narediti prvo čestitko za prvi izziv. Glede na to, da nimam na voljo ravno  veliko pripomočkov se mi zdi, da je kar lepa. Uporabila sem internet, sprintala napis in slikico, pobarvala z barvicami (nimam tušev...hm al karkoli že uporabljajo profiji)...in nastala je poletna čestitka.

3 komentarji:

  1. Dobrodošla Monika :)).

    Zelo ljubka poletna voščilnica. Motiv deklice si lepo pobarvala ... sploh nogice v vodi :). Všeč mi je :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. :) dobrodošla

    Prikupno čestitko si naredila :) tudi meni so padle v oči nogice v vodi :))



    Lepo prosim, da izklopiš preverjanje z besedo pri oddajanju komentarjev :) Članicam CRAFT-alnice boš tako prihranila marsikatero minutko ki jo porabimo za komentiranje izdelkov:)

    Kako to narediš, si lahko pogledaš tule.

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozdravljena Monika, krasno čestitko si prijavila na craftalnico, ne bi se mogla bolj strinjat z Janjo, super ti je uspelo pobarvati nogice v vodi, čestitka ko celota pa je zelo prisrčna, LP:)

    OdgovoriIzbriši