Moj seznam spletnih dnevnikov

torek, 20. september 2011

Fotografija za inspiracijo...čestitka za Tamaro.

Na Craftalnici poteka izziv, kjer sta dve fotografiji za inspiracijo...meni sta bili za navdih kar obe. Izdelala sem čestitko v natur-modri barvi, odtisnila sem cvetlične štampiljke v bronastem odtenku ter prav tako ozadje. Za okras pa je preluknjan košček lubja prepleten z naravno volno. Čestitka ni preveč kičasta, saj je namenjena punci, ki ima rada čiste linije in prepost stil.

7 komentarjev:

  1. Zelo je lepa in lubje je super zadeva.

    OdgovoriIzbriši
  2. pozdravljena....

    ozadje mi je takoj padlo v oči....zelo lepo in zelo lepi izdelki....kar tako naprej...

    pozdravček...

    OdgovoriIzbriši
  3. Tole z lubjem si res dobro izpeljala.
    Lepa je.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo ustvarjaš in vesela sem,da sem našla tvoj blog.
    LP Urška

    OdgovoriIzbriši