Moj seznam spletnih dnevnikov

sreda, 19. marec 2014

Že zelo dolgo nisem prišla nič sem, da bi kaj objavila...ampak to še ne pomeni, da nisem nič ustvarjala...samo časa pri dveh čmrljih je bolj malo za objave. Vmes se je pa tudi marsikaj spremenilo...šla sem po orng nakupih in si kupila sizzix, šablonice, srajčke, nekaj novih štampiljk, tako, zdaj pa res lahko rečem, da imam vse kar imajo veliki...samo s časom sem pa še vedno precej na tesno:)
Oni dan sem šla spet malo mimo trgovin in si kupilašablonico Vse najboljše ter Najlepše želje...bila ni je res všeč, saj ponuja več možnih kombinacij. In tako je nastala tale čestitka.


1 komentar:

  1. Monika, najprej čestitke za vse nove pridobitve. Boš videla, kako z veseljem boš `mlela`! In hvala, ker se je med novimi pridobitvami znašel tudi Najlepši par!!! Naredila si zelo ljubko voščilnico, s super postavitvijo in barvami!

    OdgovoriIzbriši